مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 بهمن 1394 ساعت 10:052016-02-16فرهنگي

برندگان جوایز "گرمی" 2016 معرفی شدند


مراسم اعطای جوایز پنجاه وهشتمین دوره جوایز معتبر موسیقی «گرمی» در سال 2016 با معرفی برگزیدگان در شاخه های گوناگون برگزار شد.

- مراسم اعطای جوایز پنجاه وهشتمین دوره جوایز معتبر موسیقی گرمی در سال 2016 با معرفی برگزیدگان در شاخه های گوناگون برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم پایانی جوایز موسیقی "گرمی" در حالی بامداد امروز در لس آنجلس برگزار شد که کندریک لامار ، خواننده 28 ساله آمریکایی با کسب پنج جایزه برنده بزرگ این رویداد مهم در عرصه موسیقی جهان نام گرفت.

کندریک لامار ، خواننده سبک هیپ هاپ که با نامزدی در 11 بخش، بین نامزدهای جوایز گرمی در سال 2016 پیشتاز بود در نهایت توانست پنج جایزه گرمی بهترین آلبوم رپ، بهترین آهنگ رپ، بهترین اجرای رپ، بهترین موزیک ویدئو، و بهترین همکاری رپ در یک آهنگ را به خانه ببرد.

اما در بخش جایزه اصلی جوایز گرمی که صرف نظر از سبک موسیقی به هنرمندان اعطاء می شود، تیلور سوییفت با آلبوم 989 موفق به کسب جایزه بهترین آلبوم سال شد و جایزه بهترین آهنگ سال نیز به فکر کردن با صدای بلند از اد شیران اعطاء شد.

در بخش بهترین آلبوم سال، صدا + رنگ از آلاباما شیکس ، To Pimp A Butterfly از کندریک لامار ، مسافر از کریس استاپلتون و زیبایی در پس دیوانگی از ویکند نامزد کسب جایزه بودند و در بخش بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان جوایز "گرمی" 2016 معرفی شدند

برندگان جوایز "گرمی" 2016 معرفی شدند